Bilingual content/Bilinguistický obsah

Please use labels to filter out what language you want.
Prosím použijte filtery pro selekci jazyka.

28/09/2016

Korporační mystery shopping [CZI-I]


Zkusil jsem dneska navečer něco nového, velmi akčního, velmi covert ops style:

Nedavno jsem na fejsbuku zahledl Czech Interstellar Incorporated.... proto jsem se rozhodl, ze si zahraju na mystery shopping, ktery neni mystery shoppingem, ale bude zdrojem meho pobaveni a tak se smichem infantilniho blbecka planuji, jakymi zpusoby lze zneuzit takoveho clenstvi... docela mnoha, i kdyz awoxing uz neni in, porad se najdou lidi, kteri namji kryte vsechny svoje base, a najednou se muze stat ze vsechny jejich baze patří někomu jinému.

http://czechinterstellar.cz/ jako stranky korporace moc nefunguji, je videt ze nekdo si dal praci a zaskrtl nahrat wordpress od hostingu, to se ceni, content je vsak ciste templatovy... ale co, porad lepsi nez muj blog (i kdyz pozor, ted jsem na vzhledu zamakal!)... jinak po diskuzi jsem se dozvěděl, že už chystají něco hezčího, že je to na cestě, dokonce jsem to viděl, bude to pěkný, skoro bych řekl že hezčí než stránky teplého konglomerátu, ale těžko posoudit, budou asi jednoduššího rázu.

Korporace se muze pochlubit 25 cleny, coz je na "Czech / Czechia / Sk ONLI CORP" (i kdyz co my vime co muze slovo "onli" skutecne znamenat) celkem solidni vykon, ono rekruting je voser, ale dokud rekrutery platite idealismem a naivitou tak vas to nic nestoji, jen nejakej burnout na lidech sem tam... to se poda.

Friendly fire uz (pro me pobaveni bohuzel) je nastaven na illegal, takze zadny Awoxing, to je skoda skoda...
Nastričíme tedy našeho self-referral plex zplozence "Liqa Madiqa-Triqa" jako snaziveho jedince do bio napíšeme něco nesmírně duchaplného jako "Mám rád pizzu a nejezdím na ibizu." a počkáme co nám na naši aplikaci "Ahoj, četl jsem na facebooku, že jste česká korporace a rád bych se přidal"

Zde přichází první kámen úrazu, myslíte, že mají API-check? Protože pokud ano, budu muset jako SPY vykazovat nějakou činnost a neslackovat... a to je peklo. (ne, naštěstí nemají, gud)

Bohužel nemohu dělat o moc více, protože korporace nemá svůj rekrůting channel, projdu ještě proto corp search, jestli nemají advert a pod nim vypsane rekruting lidi, kliknu na prvniho "Tonnys Cesaille" a dam private convo v nadeji ze jeste nespi... a hele, přijal convo, napsal ahoj, a přihodil do convo svého asi maina "Tomas Marni" z [.LNR.] stačí pár keců. invite je potrvzen, přesvědčení o tom, že jsem debil bylo navozeno. A už mi přišli peníze! Sice ne od korporace, ale za to, že jsem využil příležitosti! #opportunities

Tak, díky svému štěstí jsem byl pozván do korporace už 25 minut, než jsem napsal, nyní mám přes welcome mail jejich TS IP (meinkraft server! JAJA!) , a dokonce i heslo do privatniho kanalu... (berou každého, nejsou assety na rozkradení k dispozici bohužel)
Moje nadšení pro industriální produkci opadá, po tom, co mi řeknou, že po pár měsících toho možná budu schopný... trocha tlachání, bude ze mně řadový miner, vykupují ore za 90% ceny, na TS mně zatím ignorují a někomu jinému, vracejícímu se hráči vysvětlují jak hrát EVE, přesvědčují ho, ať se za nimi přestěhuje a nechá své věci v Jitě, ideálně je tam prodá. Protože Rokh je "absolutně useless" *cough* incursion plán nic neříká *cough* /facepalm, angry blah blah...

Já mezitím mám v mikrofonu odhadem nadiktován plán na příští rok, než budu moci zastávat pozici "indy producenta".
Co mně trápí je hlavně to, že všechen ore si mám reprocesovat sám, takže mně čeká pár M SP jen na reprocessing...
Co mě trápí dál, je že mining, jsi nový? Mining. Já nikdy neminingoval, je to pro mně fuj, ale zase jako pro AFKera asi ok. Jako za tohle bych body strhával, i když pro korporaci je to určitě prospěšné. Pro nooby dostatečně snadné. Asi miningujte...

Na druhou stranu ma většinou hlavu a patu co říkají, je vidět, že se v tom vyznají, aspoň v něčem. Mají vlastní fortizarku, efektivní reprocessing, snaží se vyvážet kapitální součástky, do budoucna chtějí rozšířovat výrobu. všechno zní fajn.

Co je ale důležité je, že když jste u nich na TS, cítíte se dobře, jako člen komunity, povídají si s vámi, zahlcují vás daty, ze kterých bych se asi jako noob posral, ale produkují tím ten best ship in eve: friendship, jste členem, je tu pro vás místo, máte tu co dělat, máte tu budoucnost. Pokud se ptáte na otázky, máte odpovědi.
Moje jméno je čteno jako Liga, takže nikomu nedochází joke o lízání penisů a mě to velice mrzí. V chatu se často objevují hanlivé gramatické chyby, jako jsou "mi" místo "my" apod.

Dalším velkým plusem představuje, že korporace není typický HS posera s velkými sny, mají obranná opatření a aktivně brání svůj asset = citadela proti buzeraci ze strany High sec piratu, situaci samozrejme napomaha ze jsou v high sec islandu, ale na druhou stranu jim na to sere logistiku.

All-in-all pěkné hnízdo pro industrální mysli s dotekem PvE a PvP někde ve světlé budoucnosti, samozřejmě je měsíc stará, ale pohromadě jí drží assety, takže uvidíme, jak to s nimi bude pokračovat dál.

Taky jsem naposlouchal svkělou stmelující diskuzi o jejich pvp aktivitach, takže tam o to taky není úplná nouze.

Jinak samozřejmě bych leadershipu doporučil trochu větší dávku paranoismu ve správných oblastech, protože každý je spy a všichni je chtějí okrást a zabít, nebo zabít a okrást... a neserte všem ten mining nebo vyburnoutujou všici. Raději lítejte ty inrkuze, lepší než mining slib 150M za den je nic v porovnání se 150M za hodinu.

No comments:

Post a Comment