Bilingual content/Bilinguistický obsah

Please use labels to filter out what language you want.
Prosím použijte filtery pro selekci jazyka.

26/12/2016

PFko

Přeji Vám, milý čtenáři, šťastný a veselý nový rok.

Vzhledem k tomu, že jsme všichni posedlí signifikancí kalendářních dat a sledováním je důležité si připomenout, jak hrozně podstatné je, že jsme všichni zase odžili nějakých cca 365 dní a máme vhodné podmínky pro existování dalších 365 dní, to je 12 + 1/6 PLEXu k předplacení, 12 nájmů, 12 existenčních poplatků, 12 všeho možného... znova.

Je na místě napísankovat svým fejsáčovým boys and girls o tom, jak na ně o vánocích myslíte a ideálně nafotit nějaké super duper PFko a označit tam 500+ lidí. Ale myslím si, že to lidi přestalo bavit už nejen číst, ale i psát nebo tagovat.

Spousta lidí je posedlá tím, jak 2016 byl hrozně špatný rok a jak jim nesmírně jejich život v roce 2016 duševně ublížil, protože....
1. zemřela řada lidí, stejně jako loni a stejně jako příští rok, a ačkoliv se u některých brečí víc a u některých míň, budou se lidi rodit a umírat dál. Myslím si, že bychom si měli schovat naše dramatické výstupy pro smrt naších blízkých a věnovat jim pozornost, dokud je ještě máme. Oni tu taky jednou nebudou a bude to znát víc, protože ti lidi ve vašem životě fyzicky jsou a pak fyzicky nejsou než to co slyšíte z repráku nebo vidíte na plátně.

2. Uplakánci zažili kultovní obrození, kultu ublížených. Kdo není ublížený, není. Co nikomu neublíží, vlastně taky není. Asiat vás nařkne z rasistického útoku, když mu pochválíte angličtinu. Půlka Ameriky trpí výsledkem voleb, přestávají chodit do práce a dělají bordel v ulicích, protože budou mít teď těžký život, ale tak třeba to odhalí celkem viditelné chyby v systému, kde jeden člověk má trochu moc moci, ale to nikdo neřeší, důležité je, že jejich kandidát zvolen nebyl a teď se prostě budou zapalovat auta a mlátit policajty, co do té práce šli.
Všichni jsou nesmírně angažovaní a přesvědčení o tom, že na jejich názoru záleží. Je to nepochybné právo mít svůj názor, i když je to pravděpodobně jen papouškování někoho cool ve snaze být taky cool. Samozřejmě jsou pak nesmírně lidé ublížení po tom, co je nikdo nechce poslouchat a pošlou je do prdele.
Jsou místa, kde je názor fajn, online diskuze, Vás onlajn status, protože tam člověk klikne a dá ignore a nemusí se s tím moc vypořádávat. Ale to lidi nedělají, ty totiž si myslí, že za názor napsaný pod názor někoho jinýho, jsou bonusové body. A já to mám rád, já rád onlajn dramata, rád to z nudy čtu a vyvolávám, ale stejně tak se na ně nemusím koukat a nemusím se kvůli tomu cítit dotčen. Hodně lidí to nechápe. Cítí se tím osobně ohroženo.

Pamatujte, že pokud váš názor nikoho nenasere, pravděpodobně je přehnaně cenzurovaný nebo nezajímavý, a pokud nasere, tak ten člověk s tím může něco dělat, ale pokud se jím cítí dotčen, a jeho protiargument je, že se tím cítí dotčen, tak je to debil a můžete ho poslat do prdele.

Stejná skupina lidí, překvapivě hledí nesmírně optimisticky k roku 2017, ačkoliv se asi moc nezmění, protože oni se nezměnili. Protože oni tak nějak nic nedělají a čekají, až se změní vše okolo. Samozřejmě vegani jsou v tomhle překvapivě pokrokoví, ti se mění sami.

Já za všim vidím smrady, fracky, malý ctižádostivý hajzly, kteří neumí prohrávat a musí mít všechno. Ještě že se je pro ně EVE moc težký, ale na druhou stranu jsme v prdeli my, protože je pro ně EVE moc těžký a oni do toho nebudou topit kreditky svých rodičů.
Rodiče jsou dospělý, maj common sense, jejich trh je nasycený, oni si kupujou věci, které je potřebují, nekupují si sračky, ale pro své smrady, cokoliv, jen aby už drželi hubu, nebo drželi po rozvodu s nima, nebo drželi ve škole dobrý průměr.

Ale rok od roka je život pohodlnější, lepší, lehčí, lidi mají více přebytku a když frackovi něco nejde, tak se rozbrečí a je to chyba všech ostatních, systému a tyhleti smradi vyrostli, já jsem taky takovej smrad, je mi přeš 20, vydělávám víc než prožeru a probydlím, ale jsem nějak rozbitej, nemám tendenci plakat 2016 a nikdo mě neurazil, protože jsem bílý muž. Žádná utlačované němčina. Ale v každém z nás je kus fracka, co se dá koupit na věci, co se třpytí a jsou cool. Mám prachy, koupím razer myš, hezky svítí. Letos přemýšlím o razer klávesnici, ale obávám se, že je naprosto nahovno kromě toho, že hezky svítí, asi tak jako ta myš. Takže zatím si ji nekoupím. Odolám a budu koukat jak moje české koruny agresivně devalvují, protože ČNB líže z prdele EU hovna, která od tamaď lítají a serou €konomiku.

Pro mě byl rok 2016 rokem, kdy jsem dlouhodobě nebyl single, a zjistil jsem, proč nikdo, kdo má holku, práci a rodinu, nemá zas tolik času, nebo si ho opravdu musí udělat. Ověřil jsem hypotézu, že ten, kdo chodí do práce a nezmizí mu všechny prachy skrz výdaje na dítě, se vlastně může mít docela dobře. Moje předsevzetí je prohloubit své hobby, poladit své skills a začít budovat jakousi herní kariéru tím, že prostě budu dobrý, nikoliv mírně nadprůměrný ale kurva dobrý. No a do toho mám ještě cvičit a být ve formě fyzicky, tak uvidíme.

No comments:

Post a Comment