Bilingual content/Bilinguistický obsah

Please use labels to filter out what language you want.
Prosím použijte filtery pro selekci jazyka.

11/05/2017

gaming gear a ja

Bude to už pár let co jsem se ponořil do pomyslné závislosti na příjemném blingu v rámci herního vybavení. Já fakt za nic jinýho tolik nevyhodím. Takže jsem docela skromnej člověk, protože i za tyhlě píčoviny mám nízky náklady. Hodím sem pár kusů a řeknu jak jsou fajn či nejsou fajn. Čerpejte inspiraci ať už pro nákup nebo hejt.

Brýle gunnar - 2k, jednorázovka, pochybné účinky

První větší výplatu jsem rádoby zodpovědné investoval do brýlí gunnar optics, byly za dva litry, už je mám pár let, pořád je zapomínám nosit, pořád necítím nějaký šílený rozdíl, ale musím jím nechat, že jsou jako sluneční brýle proti kompu a fungují obzvlášť v noci kdy vám to krásné světlo, ať už jedete s f.lux nebo bez něj, docela žere oči, aspoň teda já jsem šašek co na to není zvyklej. + tohle funguje i na mobil.
Přinejměnším to poslouží jako čelenka vlasáčům, ale kupte si nějaký co vypadají normálně, koupil jsem si nějaký co byly ve slevě a jsou moc atypický aby se je normální člověk nestyděl nosit a nebudou vás tolik srát třeba pod headsetem. Pokud máte rozum kupte si k nim hnedka pouzdro ať nejsou brzo v prdeli. Brýle se také mechanicky začínají po 5ti letech rozpadat.

Razer myši


DPI za to většinou nestojí, platí se hlavně za vzhled a ten je moc hezký no. Vysoká poruchovost v kombinaci s rychlou inovací vám dává docela slušnou šanci myš koupit, dvakrat ji reklamovat, sbalit prachy protože už se neprodává a koupit novější kus.

Deathadder black edition

Když jsem byl hodně v plusu a chtěl si udělat radost, nešel jsem na drahou večeři, ani na drahý výlet, ani na drahou noc do baru, ne ja si koupil drahou myš. Black edition nesvítila, tak jsem si říkal, že mi to na notebooku požere méně baterky... kek (osvětlení se dá u většiny razer myší vypnout).
Razer deathadder byl za 1,2K docela přestřelený bling, ale po dobu záruky nesral, dva týdny po záruce se vysralo kolečko a už to nebylo to samé. Myš jsem samozřejmě tahal s sebou s notebookem, ale poctivě používal podložku pod myš. Myši razer bez podložky nepoužívejte, je škoda je obrousit, ale stačí normální nemusí bejt od razeru.


Imperator

Když se oddělal deathadder, byl jsem nasranej, ale ne dost, jakmile máte v ruce bling a jste king, a sociálně žijící spolužáci vámi povrhují nebo vám závidí nechce se vám ustupovat, další na ráně byl razer imperator. To je ten s posuvnými bočními tlačítky, myslím že zase vycházel levněji, měl dobově ridiculous DPI a tak. Zase dobrý herní zážitek, ale skill vám DPI rozhodně nepřidá, ale ušetříte si pohyby rukou, kde jsou ty časy co jsem jak debil s kolečkovou přejel podložku dvakrát abych se dostal na jinou stranu, no jo, to jsem nevěděl že to jde žvýšit v rámci os.
Milý imperátor se posral hned dvakrát, nejdřív autodvojklik na levém tlačítku, s tím jsem doprogramovával bakuli a dělalo to v kódu paseku.
Další reklamace už byla za prachy, tentokrát snad nějaké přepětí v notebooku oddělalo konektor nebo se oddělal sám, ale uznáno, peníze doma, můžete si koupit další razer, nebo taky 4 nějaký normálně oceněný kusy.


Orochi

To už jsem měl v ruce další kus, orochi, cestovní prcek s kombem - buď přes BT nebo kabel dle potřeby se prodává se šikovným pouzdrem, které napovídá, že s kabelem jste cestovat neměli, protože v pouzdru na něj není přidělené místo. Jako cestovní myš zas tolik nvydrží, konec konektoru se potká s povrchem pokud to nacpete společně do taštičky a máte škrábanec.
Myš je malá což je na cesty super, ale bude vám chybět možnost si položit dlaň na tu myš, protože je prostě malá.
Orochi se ze samého cestování v záruce posral kabel. Někdo posral reklamaci a prohlásil, že u toho kabel není, pár telefonátu, zásah helpdesku do vyšetřování, že jste nasranej platící zákazník, co se ale umí chovat slušně a pamatuje si jméno operátora a máte proplacenou reklamaci... za kterou si koupíte co jiného než:


Diamondback Chroma

16k dpi, barvičky, ambidex s tlačítky
Je to moc pěkná hračka, ale čekal jsem od toho víc. Nicméně funguje dobře, ale za sebe doufám, že se mi ji podaří nějak posrat v záruce včas, abych zase mohl koukat po upgradu, teď trochu lituju že jsem nevzal místo ní třeba mambu nebo tak, cenova kategorie je skoro stejná, ale zrovna byla ve slevě a já zrovna dostal prachy zpátky za orochi a tak... mám teď tohle no. Pokud jdete po cena/výkon asi bych to u razera nehledal, spíš se mi líbí ta estetika
Do metra a leckdy i do vlaku stejně rezignujete na psaní, koukání nebo tahovky na touchpadu.

Razer goliath

Je podložka pod myš asi za dvě kila, tato podložka je ok, je hezká a samovolně se mi ještě nerozpadla, dá se stočit a nosit na cesty pod vaši razer myš, protože s tou bez podložky ani ránu.

Zalman headset

Zalman má sračkovej kabel, reklamováno zatím třikrát. Mikrofon ok, zvuk nevím, na hlavě mi to moc dlouho nevydrží.

Jiné kraviny, které jsem si dopřál z vrácených daní na začátku hpp kariéry


Herní židle c tech

Nesedím u PC doma dost často abych si ji dokonale užil, ale je fajn do toho zainvestovat, sezení je důležitá věc která vám buď oddělá záda nebo udělá pohodlno, ale ani židle vás nezachrání pokud se krčíte jako krypl, takže se nekrčte ať nemáte zkurvená záda. Pokud už do něčeho takového budete investovat, zvažte alternativu s polštářky, ty jsou luxusní. Bohužel je nemám ale sedíte si pak jako pán a jste víc S prohnutí a čím víc S, tím víc SS, ja vol herr kommandant!

BT sluchátka genius

Pokud vás trápí šunty co se oddělávají tím, že blbne kabelový kontakt, doporučuji do tohoto zainvestovat. Nejdřív jsem byl skeptický, ale sem tam to strčíte do USB a nikdy se vám to nevybije (mě se to za rok ještě nikdy nevybilo a to to leckdy běželo přes noc). K mobilu na cesty, do metra kamkoliv, budete happy a free, protože vás nikde nesere kabel. Jen to časem může prasknout a pak to musíte lepit, ale nikdy se vám nestane že vám odešel kabel. Taky se vám pod klapkama můžou potit uši, což je oproti peckám hold nevýhoda.


Co už si asi nikdy nekoupím:


Další kabelovej headset, když FC zvládne vést flotilu při vaření, sraní a chcaní, má navrch, zvažte to a jděte do BT, pokud máte BT podporu, je to úžasný s tím chodit po pokoji nebo po bytě, nedocenitelná volnost, kabel jediný co umí je se posrat, a pak to nefunguje.

Klávesnici, ačkoliv ťukám rychleji než myslím (jou rekord mám přes 650 kpm), což je na článcích vidět, hraju dost často na noťasu takže ji nepotřebuju a nebo bych ji musel tahat jako blbec (jednou mi někdo polil klávesnici a já pak všude strašil s extérní, bylo to fun, hlavně o hodinách ve škole). Trochu toužím po nějaký mechanický klávesnici, jestli by mi to nezlepšilo rychlost psaní a celkový zážitek, ale to je tak všechno co by mi to za ty ceny od dvou litrů přineslo. Určitě zvažte zdali mít na klávesnici usb hub, mě se to šíleně osvědčilo, a pokud přepojujete USB periferie od zařízení k zařízení, je hub dobrý komfort, například sběratelská edice EVE má u sebe usb hub, u kterýho mi myslím už taky odchází kabel, jsem asi fakt blbej uživatel. Ale ten genius s hubem mi na stole leží už od střední, tak zas taková píča nejsem.

Na co se těším
Další razer bling píčoviny, jsem si tak říkal, že bych si mohl koupit ten razer blade, že si to zasloužím, ale pak jsem taky uvažoval nad tím kolik lidí, co by mě s tím vidělo by uvažovalo o tom, jestli mě okrást nebo mi to jen ze závisti rozbít.

No comments:

Post a Comment