Bilingual content/Bilinguistický obsah

Please use labels to filter out what language you want.
Prosím použijte filtery pro selekci jazyka.

18/02/2017

Do AFK a zpět.

Skandální odhalení
Mám jedno velké přiznání, za které bych se měl asi stydět, ale já poslední dobou káži vodu a piji víno, já vlastně EVE už aspoň měsíc pořádně nehraji, proč taky, Fighters V apod. na sebe nechá dlouho čekat… =D přítelkyně nepočká..

Problémy výročí, mentální revamp
Dva dny po valentýnu je můj mentální revamp, a zase smýšlím, že se ponořím do ponuré kombinace Perception/Willpower, protože rok na Intel/Perception vám sice doplní takové ty core věcičky a pomůže potahat efektivitu různých modulů (very navigation, so triage, many wow, much logi, jdc V, jump portal, scanning...), ale nasere vás v momentě kdy mátě dělat věci jako skillovat honem rychle na jinou doktrínu, pokud ji nemáte podchycenou, vlastně většinu své EVE kariéry jsem jako inkurzní piloto setrval v Per/Wil, protože prostě je takových lodí…. takových kravin apod. že je to pro mě asi go to kombo, samozřejmě, chladná logika diktuje Intel/Per pro začátečníky, ale ten core je jen jeden, kdežto všechno ostatní pod Per/Wil je 2 krát až 4krát… a většina věci vás tlačí k tomu to mít na V.

Je to zlé.
Ale zpátky k přiznání, měsíc v prdeli a já jen sem tam lognul abych koukl, jak se věci mají, že už nejsem v Piči (Pyco), protože párkrát dropnout na chatu hold nestačí a clonejumpovat do WH a z WH nejde a já jsem velký min/max mastilpér, tak rád kempím víkendy a týdny v reálném životě v +5 klonu.

Asi se budu opakovat, když řeknu, že je snadné podlehnout kouzlu instant gratifikaci “moderních” her, kde kliknete na matchmaking, ono vás to matchne s lidmi, co chtějí hrát s vámi tu samou hru, na podobném skill lvlu a bojujete spolu, nebo proti sobě, ideálně spolu v týmu ale proti sobě, protože cyka blyat, a hrajete …

Sice jako je to toxické a rage generujici prostředí, protože ačkoliv si člověk naklikal korejský nick netrefí ani hovno a nemá páru a odmítá komunikovat v angličtině, aby se nevyzradil a asi proto, že pravděpodobně anglicky také ani neumí (viva la revolucion), všichni jsou nesmírně sebevědomí a skvělí hráči, takže nikdo nemůže hrát nic jiného než damage dealer role apod, zkrátka instant gratifikace přilákává netrpělivé a nedospělé jedince.

V konečném důsledku se tam ale vrátíte, protože matchmaking sežere minutu, match 15 minut a po hře hnedka nějaké odměna, participační expy apod. vyfikundace, ať se lidi cítí cenění, protože imaginární achievmenty jsou pořád achievmenty. A můžete dát ještě jednu, protože přítelkyně říkala, že je za pět minut ready.

Po návratu ze společenské akce ale nadchází konečně prostor na to si zahrát EVE! Jenže za 6 hodin chcete stávat do práce a Black Ops Op, kde taháte bilionový (někdo 2 - 3 bilionovy) koráb po prdelích a ideálně se držíte skupiny až do zdárného konce, protože je to ona, která vám to zachrané cyno rozsvítí domů (omg noob nemá cyno alta, místo toho rozhazuje game time lamám)…. zkrátka OP trvá 4 hodiny. OP končí, za dvě hodiny do práce, no, to půjdu radši spát.
A další den kdy by člověk mohl hrát EVE je pryč, pryč v historii, ještě, že je co skillovat, vždycky je co skillovat, to Vás může hřát na srdci, ale ono to ne vždycky stačí.

Úsvit naděje
Ale dneska jsem to konečně prolomil, ráno jsem zasedl k počítači a podíval se na spectre fleet plán dne, v rozumném čase tam strašila nějaká destroyer welpfleet, a já, ačkoliv jsem si řekl, že zas akorát poletím někam hloupě chcípnout, jsem do toho šel.
Catalyst je ze zadu vlastne docela hezká loď
Velmi dobrodružná procházka po nullsecu v pár milionovém catalystu přinesla mnoho ovoce (27 killů včetně orcy a mnoho dalších kusů s vyšší hodnotou než celá naše flotila), mohlo to být dokonce lepší, ale neměli jsme dost dps na zlomení rorquala, škoda škoda, protože všichni počítali s úmrtím během první hodiny, začaly docházet věci jako cap boostery a pasta logistice a dokonce i ammo destroyerum.
A tak jsme zase letěli domů.

Poučení je, že NPSI je pořád super způsob jak se dostat do rádoby elitního pvp, kde všichni machří a dělají tuny killů a pod vlajkou nějakého ucelenějšího uskupení se toho rozhodně nebojte a zakuste, můžete letět s lodí i za 2M. Přinejmenším budete mít killboard, aby jste jej mohli poměřovat s jinými.

A nemusíte kvůli tomu kouřit nějakého korporačního bambána fanfána tulipána, ani platit daně a tak nějak je to v tomto hodně sympatické, protože kdežo někde je content jen večer, tady vám rotují lidi s timezone, takže je content výrazně častěji.

No comments:

Post a Comment